انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

هوش هیجانی جالب

هوش هیجانی حافظهپرسشنامه هوش هیجانی

بیایید مطالبی پیرامون پرسشنامه هوش هیجانی بدانیم. عبارت هوش هیجانی ابتدا در سال 1985 توسط وین پین خلق شد امّا توسط «دانیل گلمن» در سال 1995 مشهوریت یافت. بیشترین پژوهش‌ها در این زمینه توسط «پیتر سالووی» و «جان مایر» در دهه 90 صورت گرفته است آن‌ها به این نتیجه رسیدند که ظرفیت ادراک و فهم هیجانات و عاطف و احساسات، عامل جدیدی را در شخصیت افراد ایجادمی کنند. مدل سالووی- مایر، هوش هیجانی را به صورت ظرفیت درک اطلاعات هیجانی و استدلال و منطق و توانایی فهم و ادراک در هنگام وجود هیجان می دانند و (تست هوش هیجانی) بر این باور هستند که این تست هوش هیجانی در هنگام هیجان باید تعریف شود. (تست هوش هیجانی)

 

جملات زیبا جذاب

هر بن بستی که باشد حداقل یک راه دارد. آن راه، راه برگشت است.
 
آن چیز هایی که در دوران زندگی و تلاش های خود جمع آوری می کنید، نتیجه ی زندگی شما نیست. آن قلب هایی که به سوی شما جذب می شوند و شیفته ی شما می شوند، نتیجه ی عمر زیبای شماست. (جملات زیبا)
 
آن کسی که مشکلات و دشواری ندارد خوشبخت نیست. کسی را می توانیم خوشبخت بنامیم که با مشکلات و دشواری های زندگی مشکلی نداشته باشد. (جملات بزرگان)

(سخنان زیبا)
جملات زیبا بزرگان
 
الماس نتیجه ای از سختی سنگ است. اگر خود را می بینی که همچو الماس خواهی شد، پس بدان که باید از سختی نهراسی.
 
چه دیر متوجه این موضوع می شویم که زندگی همان روزهایی بوده که منتظر بودیم بگذرند.

(جملات زیبا )
این صفحه به طور مرتب آپدیت و به روز رسانی خواهد شد. بنابراین شما می تواند همیشه سخنان جدیدی را در صفحه ملاحظه بفرمایید. با آرزوی شادکامی برای شما: هوش پارسی