انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

خرید انگشتر و گردنبند شرف الشمس

شرف الشمس ذکری معروف و معتبر می باشد که به روی عقیق زرد حکاکی می گردد و خواص معنوی بسیاری  دارد. این ذکر تنها باید د رزمان مشخص شده طبق تقویم های نجومی( 19 فروردین) نوشته شود و در غیر این صورت فضیلت ها و خواص معنوی خود را القا نمی کند. در این مقاله به معرفی شرف الشمس و خواص آن می پردازیم.

شرف الشمس چیست

متن دعای شرف شمس حاوی ۵ نام اعظم خداوند می باشد بعضی دیگربه همین اعتقادند که شرف شمس امضاء رمزی مولا علی (ع) می باشد، بعضی به ثبت اسم موکل شمس را قبول دارند بعضی می گویند دعای شرف شمس روی خاتم حضرت سلیمان (ع)همراه با عبارت «لااله الالله الملک الحق المبین ویا الملک لله » حک گشته بوده ولیکن عظمت شرف شمس و آداب نوشتاری باطنی آن برتر از تمامی همینها می باشد وحک کردن یا نوشتن آن کار عده ای که واقف به علوم غریبه نیست نمی باشد، در سال یکبار وضعیت مهیا می گردد تا موکلین آفتاب به زمین بیایند و آفتاب در برترین موقعیت خویش در کل کهکشانها قرار گیرد تا آفتاب در آن زمان نسبت به سایر کواکب روی زمین نیرو غالبی داشته باشد.

 عده ای گفته اند حروف شرف شمس کلمات الله، جمیل، رحمن، مومن و نور می باشد که بجای نقش کلمات از پنج حرف نخست آنها بصورت «ا.ج.ر.م.ن » میتوان استفاده نمود.
شرف شمس شامل تاثیرات و خاصیت های بیشماری می باشد که نمى توان آن را انکار کرد، چنانچه فردى را نزد حکمرانی  به موجب جرمى مى بردند حضرت صادق (ع) فرمود که خاتم عقیقی به او برسانند، خاتمی  به او دادند و صدمه ای به او نرسید.

خواص و فضیلت های شرف الشمس

توجه داشته باشید که امید نخست تمامی ما خدا و اهل بیت (ع) هستند و باید حاجات خویش را از ایشان بخواهیم و درکنار آن شرف الشمس انشالله اثرگذار باشد. خاصیت های شرف شمس از دو حیث مهم است یکی در خاصیت های بی نظیر خویش نگین عقیق نهفته است و دیگری در نیرو نام اعظم الهی که پشت سنگ حکاکی می گردد. تعدادی از خاصیت های عقیق شرف الشمس دور کردن فقر، محفاظت از مال، باز گشتن ابواب رزق و روزی، دفع مریضی، حفظ از گزند حیوانات و محفوظ از بلایا و دشمنان، به دست اوردن احترام و عزت می باشد. بی شک آثار سریع و متداوم همین سنگ در گسترش رزق و روزی مورد تایید همگان می باشد و گشایش امور را در سریعترین زمان به شکل کاملا مشهودی ایجاد می کند.

تعدادی از احادیث در باب شرف الشمس

پیامبر اکرم (ص)فرمودند: هر شخصی یکی ازعقیق های سرخگون و زرد و سفید را در دست داشته باشد جزخوبی و نیکی و گشایش روزی و سلامتی ازتمامی بلایا نخواهد دید و از شر و آسیب شاهنشاه ظالم و از هر چه آدمی از آن می ترسد و حذر می کند ایمن می یابد.

از امام موسی کاظم (ع) در روایتی گفته  شده می باشد که خاتم زرد در دست نمایید که سبب آسانی می باشد و در آن هیچ پیچیدگی نباشد.

امام صادق (ع): خاتم عقیق زرد دلیل محافظت در سفر می باشد

از حضرت علی علیه السلام روایت گردیده می باشد که: وقتی که ایشان قصد جنگ داشتند و در بین مسیر استراحت نموده اند، همین نقوش را روی نگینی تراشیده اند و فرموده اند که « همین رمز پیروزی ما است ». یقینا عنوان کردن همین سخن قاطع نیست چون سندی برای روایت وجود ندارد.

همینطور روحانی بهایی هم با مقداری تغییر و تحول ناچیز این روایت را در کتاب «سر المست تر » خویش عنوان نموده اند

توجه داشته باشید که تمام خواص و فضیلت های این دعا زمانی موثر است که طبق آداب نوشته شده باشد و شما می توانید محصولات انگشتر و گردنبند شرف الشمس را از سایت شرف آنلاین و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.