انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

شناخت سنگ ماه تولد


سنگ ماه تولد بستگی به ماهی که شما در آن بدنیا آمده‌اید دارد. در ادامه لیستی از سنگ‌های ماه تولد هر ماه را برایتان فراهم کرده‌ام:


ژانویه: گرانات

فوریه: آمتیست

مارس: آکوامارین

آوریل: الماس

ماه می: زمرد

ژوئن: مروارید، آگات

ژوئیه: روبی

اوت: پروانه سنگ

سپتامبر: سافیر، لازوردی

اکتبر: اپال، تورمالین

نوامبر: توپاز

دسامبر: ترکیبی از ترکیب چندین سنگ گران قیمت مانند زمرد، الماس و نیز سنگ‌هایی همچون توپاز و خوشبختی سنگ.

این سنگ‌ها همچنین باورهایی معنادار در برخی فرهنگ‌ها دارند. برای مثال، در فرهنگ غربی، الماس به عنوان نماد ازدواج و عشق شناخته می‌شود. در فرهنگ ژاپن، مروارید به عنوان نماد پاکی و عشق برجسته است.

https://sharafonline.ir/blog/birth-moon-stones/


شما می‌توانید سنگ ماه تولد خود را از فروشگاه‌های جواهرات یا فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید. برخی از فروشگاه‌هایی که در شهر شما وجود دارند، می‌توانند به شما کمک کنند تا سنگ ماه تولد خود را پیدا کنید. همچنین، در فروشگاه‌های آنلاین معتبری نیز می‌توانید انواع سنگ‌های قیمتی را پیدا کنید.


قبل از خرید سنگ ماه تولد، حتماً بهتر است به مباحث مربوط به قیمت‌گذاری، کیفیت و اصالت سنگ‌ها آشنا شوید تا بتوانید خریدی بهتر و مطمئن‌تری انجام دهید. همچنین، اگر می‌خواهید یک هدیه مناسب برای عزیزانتان باشد، می‌توانید به صورت شخصی و با در نظر گرفتن سلیقه شخصیت خود، سنگ ماه تولد را انتخاب کنید.


سنگ‌های ماه تولد، منشأ و ریشه اصلی خود را از مباحث نجوم و اخترشناسی و همچنین فرهنگ جوامع مختلف به دست آورده‌اند. وبلاگ شرف آنلاین در این مجموعه مقالات صرفا به اعتقادات و باورهای همین فرهنگ‌ها اشاره می‌کند و آن‌ها را تایید یا رد نمی کند. اما بحثی که قطعیت دارد، وجود خواص و فواید بی شمار نگین‌های مختلف است که در احادیث و روایات معصومین نیز بارها به آن‌ها اشاره شده است.


مهمترین زمینه کارایی و استفاده از سنگ‌ها، در امور طبیعی و درمانی است و سودمندی آنها در تبدیل و تبادل انرژی قرار دارد. به طور خلاصه باید گفت که سنگ‌ها در اصل واسطه تبدیل، نیرومندی و تبادل انرژی در بین طبیعت با طبیعت و همینطور انسان‌ها هستند. به همین دلیل باید بعضی از خرافات، نسبت‌های بی‌روا و باورهای غلط به خاصیت معجزه‌دار بحث درمانی گوهرها را نادیده گرفت.


درباره سنگ ماه تولد، هر فردی که به آن اعتقاد داشته باشد، خود به خود مثل تلقین درمانی عمل خواهد کرد و انرژی مثبت بسیار زیادی را همراه با خود در پی خواهد داشت. علم ایرانیان و اهمیت دانش نجومی در طالع و جایگاه گوهرها در تاریخ به اثبات رسیده است. البته قسمت قابل توجهی از نگین‌های شناخته شده در آن دوران به علت اثرات جسمانیشان، به دلیل خصوصیات و قدرت ماورایی و در آخر به کاربردهای زینتی می‌پرداختند. این مسئله نشان می‌دهد که این گوهرهای ارزشمند در فرهنگ علمی و عامه مردم ایران، از امکانات و وسایل زمین برای بهبود بشر استفاده شده و مثل گیاهان در دسترس اطبا و پزشکان برای درمان قرار داشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.