انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

عشقولانه new

عشقولانه

نوازشگر خوبی نبودی
موی سیاه همچون شب، الان سفید همچون گچ شد، میگفتی با دنیا عوضش نمیکنی!

استاتوس

سرخ میشوی وقتی میشنوی عاشقت هستم…
زرد میشوم وقتی میشنوم دوستش داری…
چهارشنبه سوری به راه انداختیم…
سرخی تو از من…
زردی من از تو…
تو همیشه میپری و من . . همیشه برای تو می سوزم.

تست روانشناسی جملات حسین پناهی

جملات حسین پناهی

میزی برای کار
کاری برای تخت
تختی برای خواب
خوابی برای جان
جانی برای مرگ
مرگی برای یاد
یادی برای سنگ
این بود زندگی…..

تست روانشناسی


تست روانشناسی 4 – یکی از کسانی که توی جمع دوستانه شما هست داره آروم با تلفنش صحبت می کنه . آیا گوشتون رو تیز می کنین تا بفهمین قضیه چیه ؟ ؟ ؟
بلی ( 10 )          خـیر ( 0 )
تست خودشناسی 5 – آیا تا به حال شده که از روی کنجکاوی درون کیف کسی رو بگردین ؟ ؟ ؟
بلی ( 10 )           خـیر ( 0 )
تست روانشناسی 6 – دوستاتون یه مهمونی گرفتن و شما اونجا دعوت نیستین . آیا روز بعد بهشون نگ میزنین تا درباره اونچه توی مهمونی رخ داده خبردار بشین ؟ ؟ ؟
بلی ( 10 )          خـیر ( 0 )

تست خودشناسی 7 – اگه متوجه بشین که یکی از دوستاتون یا همکارتون روحیش افسرده شده چیکار می کنین ؟ ؟ ؟

منتظر میمونم تا اگه خودش خواست سر صحبت رو باز کنه . ( 0 )

سعی می کنم که یه جوری موضوع رو بهش ربط بدم تا مساله رو بگه . ( 5 )

اینقدر بهش اصرار می کنم تا دلیل ناراحتیش رو بفهمم . ( 10 )

  8 – کسی توی اتوبوس کنار شما نشست و داره یه سری عکس رو نگاه می کنه .
آیا کنجکاو میشین و زیر چشمی به عکساش نگاه میندازین ؟ ؟ ؟
بلی ( 10 )          خـیر ( 0 )


استاتوس عشقولانه 95

لاک غلط گیر را بر می دارم و تو را از یاد پاک می کنم
“تـــو” غلط اضافی زندگیم بودی …

خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان کرکر خنده

عشقولانه

شــک و تردید نداشته باش …!
” آتیه ای ” خواهـــم ساخت که ,
” گذشتــــه ام ” جلویــــش زانــو بزنــــد و بشکند …!
دیگر نباید مــــن هــــم قلب کس دیـــگری را بسوزانم …!
به عکس کســــی را که وارد حیاتــــم میشــــود ,
سعادت را برایش می ریزم تا…
به هـــر روزی که جــای ” او ” نباشی به خودت “لعنـــت ” بفـــرستـی

استاتوس