انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

انگشتر های یشم سبز

خواص یشم دارای مزیت یشم سبز روشن برای سلامتی و زندگی بدن است

در غرب، الماس، مانند الماس و زیور آلات، نشان دهنده بالاترین علامت در مقیاس هستند. اما در چین 9000 سال است که نماد مقام، روح، قداست و سلامتی بوده است. ارزش فرهنگ کانادا در یشم سبز را نمی توان نادیده گرفت زیرا تا به امروز برای این سنگ احترام قائل شده است و به دلیل استحکام، خلوص، رنگ، سختی و از همه مهمتر زیبایی و قدرت آن قدردانی می شود. بهترین انگشتر های یشم در سایت شرف آنلاین موجود است.

تاریخچه یشم

معدن و کار در چین از عصر حجر به طیف گسترده ای از کاربردها گسترش یافته است. آنها مهره ها، زیورآلات جواهرات، آثار هنری، آلات موسیقی، مبلمان، تجهیزات پزشکی و همچنین ابزار و سلاح های جنگی را آویزان کردند. باستان شناسان کشف کرده اند که حتی افراد ثروتمند نیز با لباس یشم دفن می شدند. این لباس منحصربه‌فرد از برگ‌های یشم سبز که با نخ طلا یا نخ ابریشم به هم دوخته شده‌اند درست می‌شود و همیشه حالت حکاکی را نشان می‌دهد.

سنگ محترم

یشم علاوه بر اینکه نمادی از جایگاه و جوهری است که در طول تاریخ شکل گرفته است، به دلیل بسیاری از ویژگی‌های جسمی و معنوی آن مورد احترام است. تصور می شود که یشم سبز برای چندین نسل باقی مانده است و تصور می شود بسیاری را به خود جذب کند.

این سنگ به دلیل رنگ سبز روشن بسیار معروف است. اما می توان آن را در رنگ های مختلف مشکی، آبی، بنفش، قرمز، زرد یا سفید یافت. اعتقاد بر این است که هر رنگ یشم شفا، معنا و قدرت به ارمغان می آورد. اما گفته می شود معنای اصلی آن بر اساس صلح، شفا و امنیت است. برای کشف حقایق جالب در مورد یشم خام، حتی در ادیان چینی و هندی باستان، این قطعه جذاب از زندگی مرطوب را بخوانید. زیرا قرن هاست که از این یشم برای زیبایی و راحتی استفاده می شود و اگر یشم خام را وارد خانه خود کنید، چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

جید چطوره؟

با کمال تعجب، نفریت نام یک ماده معدنی است که حاوی دو سیلیکات نفریت مختلف (نفریت ف نفریت) است. چیزی که ما یشم می نامیم یک کریستال مومی کوتاه مانند الماس یا یاقوت نیست. سنگ از یکی از این ترکیبات معدنی تشکیل شده است. واد از بلورهای کوچک منسجم تشکیل شده است. تفاوت هایی بین این دو وجود دارد زیرا به یشم معروف هستند.

یشم به طور کلی به دو گروه جید و یشم تقسیم می شود که نوعی یشم ارزان قیمت است و از گروه هورنبلندا می باشد. یشم در رنگ های سبز، مشکی، بنفش، قرمز، اسطوخودوس و آبی موجود است. اما ابتدا با ویژگی های این نوع کانی آشنا می شویم.

جیدیت دارای سختی 6.5-7 در مقیاس موش و شکل ترک ناقص است. مثل سوزن و شکننده است. این ترک‌ها مات هستند، اما وقتی صیقل می‌شوند به رنگ نارنجی یا مرواریدی می‌درخشند.

Jadeite Jade در رنگ‌های بسیار متنوع و در رنگ‌های سیاه، سبز، سفید، زرد، قهوه‌ای و حتی زرد عرضه می‌شود. یشم با رنگ و حرکت سبز مایل به سبز به یشم سلطنتی نیز معروف است و در برمه یافت می شود. مقدار کمی کروم رنگ سبز می دهد.

رنگ های قرمز-نارنجی آن ناشی از لکه های اکسید آهن در ترک ها است. به عنوان مثال، یشم اسطوخودوس با منگنز رنگ می شود، در حالی که در منبع نور کم کیفیت یشم، این رنگ شبیه زمرد است و ارزش آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


یشم یک رنگ سفید گرانبها است که به آن یشم هوتان نیز می گویند و در چین به آن دم گوسفندی می گویند و به دلیل رنگ سفید دلپذیر و درخشندگی روغنی آن از ارزش بالایی برخوردار است. نفریت هوتان در واقع یک نوع سفید نفریت نفریت است که از منطقه هتین (همچنین به عنوان هوتان شناخته می شود) در جنوب غربی سین کیانگ، چین مشتق شده است. با این حال، این منطقه نه تنها سفید است و نمونه های سبز رنگ نفریت زنده وجود دارد.

تا به امروز، بهترین منبع این یشم سفید، یشم سفید ختن به نام "دم گوسفند" در نزدیکی Hetian در استان سین کیانگ در غرب چین است. سین کیانگ بزرگترین استان چین است که قبلاً به نام ترکستان چین یا ترکستان شرقی شناخته می شد. ختن به زبان سکایی باستان صحبت می کرد. آنها منابع فرهنگی بسیار نزدیک به ایرانیان باستان دارند و این نوع یشم از طریق جاده ابریشم به ایران وارد می شد. به همین دلیل جید کوتان در ادبیات کهن ما جایگاه ویژه ای دارد.

یشم معمولاً مانند کابوچون (10×14 میلی متر) تراشیده می شود. این شیء چند رنگ و توزیع نور ندارد و ضریب شکست آن بین 1654 تا 1667k است. به طور کلی در اوپک می توان آن را نیمه شفاف در نظر گرفت.

خواص حرز امام جواد در روایات

حرز امام جواد چیست؟ آیا از انسان ها محافظت می کنید؟ آیا حدیثی برای بررسی حرز امام جواد وجود دارد؟ ویژگی های دستبند حرز امام جواد (ع) و کاربرد آن چیست؟ دعاها را کجا می توان یافت؟ آیا می توان بدون شستن صورت ارتباط برقرار کرد؟ آداب تعویذ در حضرت جواد علیه السلام چیست؟ آیا دعای خاصی دارید؟ برای پاسخ به این سوالات و سایر سوالات مربوط به  خواص حرز امام جواد (ع) با شرف آنلاین همراه باشید...

کلمه حرز در روایات و متون دینی

این کلمه و ترکیبات آن در متن قرآن کریم ذکر نشده است، اما این کلمه در داستان ها و دعاهای مذاهب مختلف اسلام بسیار به کار رفته است. داستان های زیادی مانند داستان انس پسر مالک، از کاربرد این کلمه به معنای عملی در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم حکایت دارد. و نتیجه این سؤال این است که پیامبر صلی الله علیه و آله برای دفاع یا سایر خطرات و گزش های امامان معصوم و برخی از اصحاب و تابعین از حرز استفاده کرده و به نتیجه مطلوب می رسد.

امام جواد (ع):

اگر با لشکریان روم و ترک روبرو شدید و با همه مردم زمین بر شما قیام کردند، برای آنها غمگین مباش و برای آنها دعا کنید که از شر همه آنها در امان بمانند.

آیت الله بهجت فرمودند:

من از استادم (مرحوم غازی ایتالیایی) در مورد پایان نپرسیدم، اما یک بار خودش گفت. شامل سه عمل:

اولین راه حل برای دستکاری امام جواد(ع) با وسایل خودش (به ویژه لغو سحر و جادو) تا زمانی که دست بند باشد...

ایپروپاتی ز امام جواد (ع)

پرداخت نکنید:

از همه صلوات و تیرها، دعای امام جوادی (ع) از همه به هلاکت بلا معروف است. این دعا برای بغض زیاد این است:

از نگاه ها و زبان های شیطانی دشمنان خود دوری کنید

از دست دادن افراد، پادشاهان، شیاطین، اجنه و شیاطین خودداری کنید

از وسوسه های مردم و شیطان محافظت کنید

انواع جادو را حذف کنید

از خود در برابر کلاهبرداری و خصومت محافظت کنید

محافظت در برابر آسیب، محکومیت و شکست

از آسیب، فساد، غرق شدن، آسیب و شکست محافظت کنید

حفظ کرامت

برای نجات از مرگ و انتقام گرفتن

جلوگیری از بیماری و آزار و اذیت

از بین بردن در فقر، در گرسنگی در تشنگی است

از خود در برابر دین و اشتباهات زندگی محافظت کنید

دعا برای درمان چشم درد:

یکی از مهم ترین عواقب این تومور بازگشت چشم درد است.

امام صادق (ع) می فرماید:

«اگر می‌توانستید حفاری کنید (به خاطر مرگ می‌فهمم)، برای شما آشکار می‌شد که آنچه بیشتر مردم را می‌کشد، چشم زخم است».

ای پیامبر اکرم (ص) از:

چشمان مجروح را در قبر و زیبایی را در شعله نگه می دارد.

17_ ترفندهای دشمن بی نتیجه است

18. حفظ جان از دشمنان

19. بستن زبان دشمن در برخورد با شفا دهنده.

20. کسب افتخار و جلال

21_ مراقبت از مددجویان حرز از آبرو و حیثیت فردی

22. شکست دشمنان در تخریب شخصیت و نقشه

23_ مراقبت از انواع بیماری ها

24. از سرزنش مردم برحذر باشید

25. در امان ماندن از تحقیر و آزار زبانی دیگران

26_ شکست دادن دشمنان

27- تلاش شیطان و شیطان و دشمن بیهوده است

28_ ترس و اضطراب تنهایی را از بین ببرید

29_ از بین بردن انواع ترس ها

30. دور بودن از هر چیزی ناپسند است

[31:31] اگر کسی این حرز را داشته باشد و دشمنانش سربازان رومی و ترک باشند، بسته به خدا، پیروزی با او خواهد بود.

زنجیر نقره مردانه و زنانه

خواص نقره برای بدن

جواهرات ساخته شده از نقره بسیار جذاب و برای سلامتی بسیار مفید است. بر اساس نتایج و تحقیقات علمی، مشخص شده است که طلا می تواند فعالیت بدن انسان را افزایش دهد، همچنین استرس را افزایش می دهد. از سوی دیگر، نقره از طلا پایدارتر است. نقره سفید است و با بازتاب بسیار بالایی که دارد، 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند. نکات خرید زنجیر نقره اصلی و براق را توضیح خواهیم داد.

چرا بدن ما به نقره نیاز دارد؟

نقره به ترمیم و شکل دادن به استخوان ها، شکل دادن و ترمیم پوست کمک می کند. نقره از صدها ماده ضدعفونی کننده موثرتر است و 650 نوع میکروب را از بین می برد و برای بدن مفید است.

نقره به ذخیره انرژی در بدن کمک می کند. نقره به دوری از خواسته های خسته کننده کمک می کند و در نتیجه استفاده از نقره به شما احساس تازگی و قدرت می دهد. نقره به شما کمک می کند افکار خود را متمرکز کنید.

همانطور که قبلا خواندید، نقره از طریق پوست جذب می شود و اثر ضد درد دارد، بنابراین دستبندهای نقره بسیار محبوب هستند.

نقره مانند سایر فلزات شناخته شده با گذشت زمان کدر می شود. برای از بین بردن نقره، آن را در محلول کوچکی از لیمو یا آبلیمو مخلوط با نمک خیس کنید و دوباره آن را جلا دهید. برای نگهداری بهتر می توانید جواهرات خود را در جعبه جواهرات نگهداری کنید. از اثرات مداوم هوا که می تواند باعث کدر شدن جواهرات نقره شود، خودداری کنید.

پول اغلب برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و همچنین افرادی که سطح استرس بالایی دارند توصیه می شود.

تماس بیش از حد انسان با تکنولوژی در دنیای امروز باعث بروز مشکلات جسمی و روحی زیادی در انسان می شود و استفاده از نقره می تواند از بروز این بیماری های روحی و جسمی پیشگیری کند.

برخی از پزشکان می گویند کسانی که بیمار و روان هستند باید از طلا استفاده کنند و کسانی که عصبانی و عصبانی هستند از ظروف نقره استفاده کنند.

قرار دادن انگشتر نقره بر روی شست چهارم دست راست یا چپ، انرژی زیادی را از بدن خارج می کند و در افزایش گردش خون و جریان خون بسیار موثر است.

پزشکان استفاده از انگشتر نقره در دست چپ را برای تقویت قلب توصیه می کنند.

داروهایی که از نقره استفاده می کنند طیف وسیعی از خواص آنتی بیوتیکی دارند و بر خلاف آنتی بیوتیک ها، سیستم ایمنی را تضعیف نمی کنند.

در فرهنگ چینی، نقره ای به عنوان رنگی تسکین دهنده و ضد استرس تعریف شده است.

نقره درد عضلات بدن را کاهش می دهد

یکی دیگر از خواص مهم نقره خاصیت ضد درد آن است. استفاده مکرر و مداوم از این فلز به شما کمک می کند تا درد کمتری را در بدن خود تجربه کنید. به عنوان مثال می توان از یک دستبند یا انگشتر نقره به طور مداوم استفاده کرد و از این خواص خارق العاده استفاده کرد.

خواص ضد باکتریایی نقره

بسیاری از محققان در سراسر جهان دریافته اند که نقره دارای خواص ضد باکتریایی بسیار خوبی است و همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است. ابوعلی سینا همواره به خواص مهم نقره اشاره می کرد و بر لزوم استفاده از ظروف نقره ای و مسی برای حفظ سلامتی تاکید می کرد. نشان می دهد که ابوعلی سینا در آن زمان وضعیت بهتری داشت.

فلز نقره به دلیل خاصیت ضد باکتریایی در صنعت تصفیه آب نیز کاربرد دارد. سوئیس یکی از پیشگامان استفاده از نقره در این صنعت است. نقره دارای چنان خواص ضد عفونی کننده فوق العاده ای است که محققان سوئیسی معتقدند به راحتی می تواند 650 نوع باکتری را از بین ببرد، به همین دلیل است که سوئیس ترجیح می دهد از نقره به جای سایر مواد برای تصفیه آب استفاده کند.

سایر خواص نقره در بدن انسان

نقره خواص بسیار دیگری دارد که به مرور زمان کشف می شود. استفاده از انگشتر یا دستبند نقره در دست راست و چپ می تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کند، بنابراین توصیه می شود اگر از مشکلات گوارشی رنج می برید از نقره استفاده کنید.

ماده دیگری به نام نقره بر عملکرد قلب تاثیر مثبت دارد. استفاده از زیور آلات طلا، به ویژه باقیمانده، می تواند عملکرد را بهبود بخشد و در نهایت قلب شما را تقویت کند.

خواص گارنت و انواع انگشتر گارنت

چقدر در مورد گارنت شنیده اید؟ رنگ های متنوع و جذاب آن را می شناسید؟ جالب ترین آنها ساختمان ها و سازه های شگفت انگیز یک گارنت برای جذب عشق و علاقه و از بین بردن کابوس ها است. انگشتر گارنت مردانه و زنانه اصلی در سایت شرف آنلاین موجود است.

ویژگی سنگ گارنت

در کتاب‌های باستانی گوهرشناسی، این سنگ با کلمات «الباجاده» یا «الباجادی» به کار می‌رود، اما خود کلمه گارنت از کلمه گراناتیوس به معنای دانه گرفته شده است و سنگ اغلب به شکل ظریف یافت می‌شود. و کریستال های گرد. این سنگ (گارنت) طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح های متداول را پوشش می دهد و به دلیل فراوانی این سنگ در بازار، به یکی از نگین های مقرون به صرفه و یکی از جواهرات لوکس موجود در بازار تبدیل شده است. اگر این فراوانی وجود نداشت، مطمئناً این سنگ یکی از با ارزش ترین جواهرات موجود در بازار بود. این نگین شبیه یاقوت و انار است اما با هر دو تفاوت دارد.

استفاده از این سنگ در صنعت طلا و جواهر به قدری سابقه طولانی دارد که برخی به خواص سنگ انار اعتقاد داشته اند که جذابیت این سنگ باعث دور شدن فردی که این سنگ قیمتی را می پوشد از تاریکی و مرد دور می شود. این سنگ قیمتی خوب و بادوام است که برای استفاده در صنعت جواهرسازی توصیه می شود. به دلیل مقاومت خوب در برابر عوامل فیزیکی، مقاومت و دوام بهتری دارد. در حال حاضر این سنگ در بسیاری از نقاط جهان یافت می شود، اما بسته به شرایط هر منطقه، گارنت خشن استخراج شده از این منطقه ظاهر و خواص فیزیکی متفاوتی دارد. سنگ های مختلف انار نام های تجاری و خاص متفاوتی دارند و این تفاوت به دلیل تفاوت در رنگ ها و انواع این سنگ است.

گارنت صورتی (رودولیت صورتی): این به دلیل وجود آهن صورتی و سنگ کمیاب در مکزیک به نام "رزولیت" یا رز قرمز یا بنفش صورتی کم رنگ است. بهره وری و کارایی را افزایش می دهد. این سنگ صمیمی، قابل اعتماد و صادق است که به فکر، الهام و شهود نیرو می بخشد. از چاکرای اول محافظت می کند و با غلبه بر سرماخوردگی سلامتی و میل جنسی را افزایش می دهد.

گارنت قرمز (رودولیت قرمز): گارنت قرمز همان خواص گارنت صورتی را دارد، با این تفاوت که سوخت و ساز بدن را تسریع می کند و قلب، ریه ها و ران ها را التیام می بخشد.

این سنگ‌ها و انواع آن‌ها مشابه ساختار شیمیایی هستند، اما از نظر ظاهری ۱۰ سنگ متفاوت هستند. انواع این سنگ ها نیز از نظر رنگ، تراکم و شکستگی کمی متفاوت است. این نگین بیشتر قرمز است، اما در انواع دیگر مانند گارنت سبز، زرد و نارنجی نیز یافت می شود. این رنگ ها در جواهرات امروزی بسیار کمیاب و بسیار زیبا هستند.

1. از دیرباز اسطوره های تاریخی زیادی پیرامون خواص گارنت وجود داشته است. مردم قرون وسطی معتقد بودند که گارنت سبز و به طور کلی گارنت در درمان افسردگی و پیشگیری از کابوس های شبانه موثر است.

2- طبق افسانه ها، حضرت نوح از قطعه کوچکی از این جواهر استفاده کرده است.

3-زیبایی این مروارید دلیل خوبی برای استفاده از آن در کشتی ها برای روشن کردن کف شبانه روز است.

4. عبرانیان آن را یکی از دوازده سنگ قیمتی امپراتوری هارون می دانند.

5. مسیحیان این سنگ قرمز را نماد قربانی شدن عیسی می دانند.

6- در قرآن آمده است که این سنگ آسمان چهارم را روشن کرد.

7. به گفته یونانیان، انار کودکان را از غرق شدن محافظت می کند. همچنین اعتقاد بر این است که خواص انار در برابر سموم قوی قوی است.

8. در تاریخ اساطیری یونان از این گوهر به عنوان هدیه ای برای عشق و محبت ابدی استفاده می شده است. حتی امروزه نیز این سنگ نماد عشق است و به طور سنتی بهترین هدیه برای نوزدهمین سالگرد ازدواج است.

9- علاوه بر این، این سنگ نماد بازگشت عشق از دست رفته است.

10. در گذشته وقتی عشق را ترک می کردند به او یک نارنجک می دادند تا بازگشتش را تضمین کند. این اجازه می دهد تا سنگ قبل از شروع سفر به عاشق تحویل داده شود. زیرا فکر می کند که این تفاوت بین عاشقان را التیام می بخشد.

11. همچنین داستان هایی وجود دارد که به کسانی که خطرناک هستند و در گذشته محافظ بوده اند هشدار می دهد.

12. این سنگ ممکن است با افسانه هایی در مورد جنگجویان مرتبط باشد.

13- در جایی از خواص سنگ گارنت نوشته شده است. برخی از هندی ها از این سنگ به عنوان تیر و کمان استفاده می کردند.

14. نظریه های زیادی در مورد فواید مختلف حلقه انار و استفاده از خواص انار برای بهبود سلامت جسمی و روحی وجود دارد.

15. این باور عمومی وجود دارد که این گوهر توسط افرادی که می خواستند کاربردی باشند استفاده می شده است.

2- همچنین باعث اختلالات کبدی و کلیوی و اختلالات جنسی می شود.

3- این سنگ به درمان بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی و فشار خون کمک می کند.

4- ستون فقرات گردنی برای بیماران قلبی بسیار مفید است، فشار خون را تنظیم می کند و خون را تمیز می کند و همچنین از لخته شدن خون در بدن جلوگیری می کند.

5- یکی از ویژگی های انار قرمز کاهش سردرد است.

6- برای درمان ناتوانی جنسی نیز بسیار مفید است.

7- اگر شخصی این سنگ را با خود حمل کند از بیماری های ویروسی، خطرناک و مسری در امان خواهد بود.

8- این سنگ به غده تیروئید و طحال می پیوندد و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

9- انگشتر گارنت، نیم ست، گردنبند گارنت و دستبند گارنت تاثیر بسیار خوبی در افزایش قدرت، قدرت و استقامت انسان دارد.

10- برداشتن این سنگ از چشم باعث درخشندگی چشم و بهبود بینایی می شود.

11. خواص گارنت در هر جنس تأثیر خاصی دارد، مثلاً قدرت باروری مردان را افزایش می دهد و همچنین در درمان اختلالات هورمونی زنان تأثیر زیادی دارد.

بهترین گردنبند های فانتزی دخترانه

کمک به تشخیص نقره و بیماری

جالب اینجاست که علاوه بر خواص سلامت مالی، می توان از آنها برای تشخیص بیماری ها نیز استفاده کرد. اگر فردی در سیستم غدد درون ریز خود مشکل داشته باشد، زیورآلات نقره ای او تیره می شود.

خرید بهترین گردنبند های فانتزی نقره دخترانه در سایت زیر:

https://sharafonline.ir/product-category/necklaces/solitaire-necklaces/

کاهش یون های نقره نیز ممکن است نشان دهنده یک مشکل جدی کلیوی باشد. فونتاسیون باعث آزاد شدن مواد حاوی نیتروژن در نقره می شود و باعث سوختن آن می شود.

تعمیر و نگهداری فلز نقره

نقره نیز مانند سایر فلزات موجود در طبیعت پس از مدت کوتاهی تیره و سیاه می شود. برای رفع تلاطم زیورآلات نقره خود، می توانید آن را در آب نمک و کمی محلول آبلیمو قرار دهید تا درخشش قدیمی خود را به دست آورید.

برای محافظت از جواهرات نقره ای خود می توانید آن را در جعبه های جواهرات نگهداری کنید. هنگامی که نقره در هوای ثابت نگهداری می شود، ابری می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد به دلیل خواص نقره، استفاده از این فلز نه تنها انسان را زیبا و زیبا می کند بلکه سلامت انسان را نیز حفظ می کند.

خواص نقره در بدن زن و مرد.

همانطور که اشاره کردیم نقره یکی از گرانبهاترین فلزات است و از گذشته تا به امروز مورد استفاده همه مردم بوده است، نقره خواص بسیاری دارد که ادیان آسمانی توصیه های زیادی برای استفاده از آن کرده است.

به عنوان مثال در اسلام استفاده از انگشترهای نقره از سنگ های عقیق و آبی بسیار خوب است و خواص زیادی برای بدن انسان دارد، علاوه بر این، کاهنان یهودیت نقره را به عنوان فلزی خاص عرضه می کنند که من فواید شفابخش زیادی دارم. و زیورآلات نقره فواید زیادی برای شما دارند که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

تاثیر بسیار خوبی بر گردش خون دارد.

نقره به طور کامل گردش خون را در بدن انسان تنظیم می کند در بسیاری از موارد گردش خون را در بدن انسان تنظیم می کند و همچنین فشار خون آنها را کنترل می کند. نقره با تنظیم متابولیسم انسان می تواند عملکرد بدن را تا حد زیادی بهبود بخشد.

این فلز با کاهش جریان خون در بدن می تواند فشار خون را در بدن کاهش دهد (بر خلاف طلا که استرس است و جریان خون را در بدن افزایش می دهد) و به دلیل داشتن میدان مغناطیسی دارای گردش خون و عملکرد است. بهتر است به همه اندام های بدن کمک کند.

پول و سلامت عمومی:

بسیاری از آنها ممکن است با تیره شدن زیورآلات نقره تنبل شوند و این ممکن است پس از مدت کوتاهی استفاده از نقره اتفاق بیفتد. لازم به ذکر است که این یک علامت بسیار مهم برای بدن شما است، زمانی که غدد شما به درستی کار نمی کنند و تعریق بیش از حد و چربی پوست شما، رنگ نقره ای کدر و تیره می شود! وقتی این را می بینید، می توانید به پزشک مراجعه کنید و از او بخواهید که به شما کمک کند.

اگر نقره شما به سرعت کم رنگ نمی شود و رنگ آن تغییر نمی کند، به این معنی است که مشکلی از نظر غدد ندارید، زیرا ترشح چربی و عرق متعادل است و نگران نباشید.

لازم به ذکر است که استفاده از نقره به حفظ خاصیت ارتجاعی رگ های خونی در بدن انسان کمک می کند و این امر در شکل گیری و التیام استخوان ها و همچنین ترمیم و نگهداری و پاکسازی پوست نقش بسزایی دارد.

خواص تسکین درد:

در گذشته استفاده از نقره در ایران بسیار رایج بود و به عنوان مسکن شناخته می شد. ذرات نقره از طریق پوست وارد بدن شده و خواص درمانی خود را منتقل می کنند که یکی از آنها باعث کاهش درد در بدن انسان می شود.

فواید آلت تناسلی تنها به کاهش درد عضلانی و عضلات محدود نمی شود، بلکه پول می تواند از مفاصل انگشتان در افرادی که از آرتریت روماتوئید رنج می برند جلوگیری کند.