انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

انگشتر و نقره

انواع انگشتر های با کیفیت و خوش نقش

عاشقانه های من جدید


متن های عاشقانه

وصییت من به او این بود که از تمام خانه دنیا دلی دارم که تنها تو درون آن هستی پس دیگر هیچ ندارم به تو بدهم جز سخنی که درون دلم برای همواره میماند و آن گفتار این می باشد : خیلی عاشقت هستم نامه و متن های عاشقانه خودم مقصر بودم کــه دل باخته تو گشتم و الا هـیـــچ آدم عاقلی عشق بــــه زیبایی همچون تو نمی بندد…

عاشقانه های من

برای من که کبوتری عاشق و سرگردانم؛ بیا و بام شو…” بیا ای عشق اصلا بیا و دام شو…”

تست شخصیت شناسی + تست افسردگی 96

تست افسردگی

 

0)کم حوصله نیستم
1) از گذشته کم حوصله ترم
2)اغلب اوقات کم حوصله ام
3) همیشه کم حوصله ام

تست شخصیت شناسی


وقتی وارد یک میهمانی یا جمع می شوید؛
الف _ با صدای بلند سلام و حرکتی که همه متوجه شما شوند، وارد می شوید
ب _ با صدای آرام سلام می کنید و سریع به دنبال شخصی که می شناسید، می گردید
ج _ در حد امکان آرام وارد می شوید، سعی می کنید به نظر سایرین نیایید

استاتوس عشقولانه احساسی

عشقولانه

عشق من تـــــمامی ندارد! وقتی … ” تو ” بـــــهــــترین “اتفـاق” زندگــــــی من هــستـــی…

استاتوس

بدان…
هر چیزی یک تاوانی دارد رفیق…
و تاوان خیانت…
عاشق انسان خائن شدنه . . .

تست شخصیت شناسی + تست افسردگی 95

تست شخصیت شناسی

وقتی وارد یک میهمانی یا جمع می شوید؛
الف _ با صدای بلند سلام و حرکتی که همه متوجه شما شوند، وارد می شوید
ب _ با صدای آرام سلام می کنید و سریع به دنبال شخصی که می شناسید، می گردید
ج _ در حد امکان آرام وارد می شوید، سعی می کنید به نظر سایرین نیایید

تست افسردگی

0)احساس گناه نمی کنم
1)گاهی احساس گناه می کنم
2)اغلب احساس گناه و تقصیر دارم
3)همیشه احساس گناه در من است